Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 11 Feb 2025 11:06:22 +0200

Tere!

Harku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2511271/01179 
aadressile Harju maakond, Harku vald, Ilmandu küla, Kadaka tee // Meriküla, 
Tilgu tee // Rannamõisa küla, Kõue tee // Tilgu tee 4 // 6 // 8, Harju 
maakond, Harku vald, Ilmandu küla, Kadaka tee // Meriküla, Tilgu tee // 
Rannamõisa küla, Kõue tee // Tilgu tee 4 // 6 // 8 (Kanalisatsioonitorustik, 
Veetorustik) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kooskõlastamiseks

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27263693>  (menetlus nr: 
473957), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 21.02.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Harku Vallavalitsus) või menetleja (SIGNE KROLL) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister